
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Αμπελώνα γνώρισαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη
Εκπαιδευτική επίσκεψη μαθητών της Ε΄τάξης 1ου Δημοτικού σχολείου Αμπελώνα με συνοδό την εκπαιδευτικό Κα Έφη Τσιγάρα, πραγματοποιήθηκε στο χώρο της Δημοτικής βιβλιοθήκης Αμπελώνα.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία της βιβλιοθήκης να περιηγηθούν στους χώρους της και να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας της καθώς και τη διαδικασία
δανεισμού των βιβλίων.
Τους μαθητές και συνοδούς υποδέχθηκε η υπεύθυνη βιβλιοθηκονόμος Κα Ματίνα Οικονόμου-Τσικριτσή.





