HomeΠαιδί - Εκπαίδευση

ΕΠΑΛ Τυρνάβου: Επίσκεψη Πολωνικού σχολείου στο πλαίσιο του Erasmus+ – Παρουσίαση του Τομέα Μηχανολογίας και ανταλλαγή εκπαιδευτικών εμπειριών

ΕΠΑΛ Τυρνάβου: Επίσκεψη Πολωνικού σχολείου στο πλαίσιο του Erasmus+ – Παρουσίαση του Τομέα Μηχανολογίας και ανταλλαγή εκπαιδευτικών εμπειριών

Την Τρίτη 6-5-2025 οι συμμετέχοντες, τουσχολείουZespółSzkółMechaniczno-Elektrycznychim.K.Pułaskiegoul. Targowa 29,42-202 Częstochowa από την Πολωνία, στο πρόγραμμα ERASMOUS+ με κωδικό 2023-1-PL01-KA121-SCH-000124445 επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στο σχολείο μας στα πλαίσια της επίσκεψής τους στη Ελλάδα.

epal4

Η όλη δράση έγινε στην Αγγλική γλώσσα και την διεκπεραίωσε ο Υπ/ντής του σχολείου κος Κ. Ζυγούρης Μηχανολόγος Μηχανικός  μιας και το αντικείμενο των μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα άπτονταν της ειδικότητας. Επίκουροι του κουΖυγούρη ήταν οι συνάδελφοι κες κες Ε. Γκιάτα και Α. Παπαγεωργούλη , κος Ι. Ζιώγας, κος Μακαριάδης της αυτής ειδικότητας των Μηχανολόγων.

epal2

Έγινε παρουσίαση του σχολείου και των δράσεων του , η δομή και οι τομείς του. Ακολούθησε επίσκεψη και παρουσίαση των εργαστηρίων του τομέα Μηχανολογίας με ιδιαίτερη βαρύτητα στο εργαστήριο οχημάτων λόγω της ειδικότητας των μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

epal3

Υπήρξε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων για τις ομοιότητες και τις διαφορές των εκπαιδευτικών συστημάτων των δύο χωρών η οποία επικεντρώθηκε κυρίως στο πρόγραμμα σπουδών και τις επιλογές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ευχαριστούμε πολύ τους συμμετέχοντες μαθητές και συναδέλφους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και μας τίμησαν με την επίσκεψή τους.

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στα social media: FacebookInstagramGoogle News, YouTube,  X  και  TikTok. Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: Αναφέρεται ως πηγή το tirnavospress.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.