HomeΑμπελώνας

Επικίνδυνα Φρεάτια: Ένα Κρυφό Θέμα Ασφαλείας στους Δρόμους

Επικίνδυνα Φρεάτια: Ένα Κρυφό Θέμα Ασφαλείας στους Δρόμους

Η ανανέωση των οδικών δικτύων με τη χρήση νέας ασφάλτου συντελεί στην βελτίωση της οδικής υποδομής και στην ασφάλεια των οδηγών, έχει προκύψει όμως ένα σοβαρό πρόβλημα που χρήζει άμεσης προσοχής:

Η τοποθέτηση φρεατίων σε βάθος λόγω της νέας ασφάλτου. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις για πεζούς, ποδηλάτες και αυτοκίνητα.

Η πρόσφατη ανακαίνιση του οδοστρώματος στον Αμπελώνα και συγκεκριμένα στην Ελ. Βενιζέλου αναφέρει κάτοικος στην περιοχή έχει δημιουργήσει ένα σοβαρό πρόβλημα.

Η  ακατάλληλη τοποθέτηση των φρεατίων, τα οποία πλέον βρίσκονται σε βάθος σε σχέση με την επιφάνεια της νέας άσφαλτου.

Τα φρεάτια που είναι τοποθετημένα χαμηλότερα από το επίπεδο του οδοστρώματος δημιουργούν κίνδυνο για τους πεζούς, ειδικά για τους ηλικιωμένους, τα παιδιά και άτομα με κινητικές δυσκολίες. Η πτώση ή το στραβοπάτημα σε ένα τέτοιο φρεάτιο μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες.

Ειδικότερα, οι ποδηλάτες και οι χρήστες πατινιών είναι εκτεθειμένοι σε κίνδυνο, καθώς η ταχύτητα που αναπτύσσουν καθιστά δύσκολη την αποφυγή των επικίνδυνων φρεατίων.

IMG 9617

Οι κίνδυνοι δεν περιορίζονται μόνο στους πεζούς και στους ποδηλάτες. Τα αυτοκίνητα, όταν εξερχονται από τη νέα οδόστρωση και πέφτουν στα φρεάτια, μπορεί να υποστούν ζημιά στους τροχούς ή ακόμα και στις αναρτήσεις τους. Η ξαφνική αλλαγή ύψους μπορεί να προκαλέσει απολύτως αναμενόμενα ατυχήματα, οδηγώντας σε σπασμένα λάστιχα ή άλλα μηχανικά προβλήματα.

Είναι ανάγκη οι αρμόδιες αρχές να αναγνωρίσουν το πρόβλημα και να πάρουν μέτρα. Πρέπει να γίνει η ανύψωσή τους στο σωστό ύψος της άσφαλτου.

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στα social media: FacebookInstagramGoogle News, YouTube,  X  και  TikTok. Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: Αναφέρεται ως πηγή το tirnavospress.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.