HomeΚαφενείο TP

Ανακάλεσε τη μήνυση που είχε υποβάλλει κατά Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου

Ο Αυγενάκης ζήτησε λέει την ειλικρινή του συγνώμη

Ανακάλεσε τη μήνυση που είχε υποβάλλει κατά Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου

Ο κ. Παναγιώτης Βαζούρας, ο υπάλληλος του αεροδρομίου, έδωσε εντολή στην δικηγόρο του και ανακάλεσε την μήνυση που είχε υποβάλλει στις 3 Ιουλίου εναντίον Λευτέρη Αυγενάκη.

 

Η κυρία Ελένη Σαμαριτάκη, δικηγόρος του κ. Βαζούρα είπε ότι η απόφαση του εντολέα της να ανακαλέσει τη μήνυση σε βάρος του πρώην υπουργού έγινε μετά τη διατύπωση της ειλικρινούς συγγνώμης από τον πρώην υπουργό.

Ο ίδιος μέσω της δικηγόρου του επισημαίνει, επίσης, ότι δεν χτυπήθηκε και δεν ξυλοκοπήθηκε από τον πρώην υπουργό είναι ένα ατυχές περιστατικό το οποίο μάλιστα είναι σύνηθες για τους εργαζομένους του αεροδρομίου.

Ο υπάλληλος ο οποίος δεν γνώριζε τον κ. Αυγενάκη αντιμετώπισε τον πρώην υπουργό όπως τον οποιοδήποτε άλλο επιβάτη με τον οποίο είχε μια έντονη στιγμή. Έτσι, μετά τη δημόσια συγγνώμη του Λευτέρη Αυγενάκη ο ίδιος θεωρεί το μεταξύ τους συμβάν λήξαν.

O ίδιος ο Παναγιώτης Βαζούρας σε δήλωσή του στο creta24 αναφέρει τα εξής:

«Τώρα που έχουν περάσει μέρες από το περιστατικό στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να κάνω γνωστή την ταυτότητα μου, καθώς το όνομά μου δεν είναι “υπάλληλος του αεροδρομίου”, αλλά ονομάζομαι Παναγιώτης Βαζούρας και εργάζομαι στο αεροδρόμιο Αθηνών.

Εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα μέσα, αλλα μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης.

Μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».

 

Εδώ βλέπουμε τις ανακρίβειες και τις υπερβολές όπως και τον τρόπο που θέλανε να παρουσιάσουνε τα μέσα…: